گلبرگ گلبرگ ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

گلبرگ و گیسو

گلبرگ و گیسو

1390/4/28 11:07
نویسنده : مامان و بابا
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترای گل من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امروز 28 تیر 1390 ، و من 3 روزه که پا به ماه 6 بارداری گیسو گذاشتم شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے . این روزا یه کم حالم گرفته است . گیسو جان ازت معذرت می خوام که وقتی تو دل من هستی اینقدر بهت استرس وارد می کنم اما حتما خودت بهتر از من می دونی که دست خودم نیست . گلبرگ جونم از تو هم معذرت می خوام که مامان خوبی برات نیستم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

گاهی اوقات خیلی دلم برای داداشتون تنگ میشه ... نمی دونم چرا نموند و .....

گاهی خیلی فکر می کنم ... اما می دونم اشتباهست با تقدیر نمیشه جنگید.... قسمت باربدم این بود که با فرشته ها همنشین بشه ...

گیسو جون تو رو خیلی دوست دارم شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــنهم جای خودت و هم جای داداشت ... عزیزم حالا که خدا می خواد که  من دو تا دخمل ناز داشته باشم ... ازش می خوام که فقط سربلندی و موفقیت شما رو ببینم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خیلی دوستتون دارم  : مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)