گلبرگ گلبرگ ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

گلبرگ و گیسو

روز جهانی کودک در اداره

1391/8/2 8:41
نویسنده : مامان و بابا
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . امسال روز جهانی کودک تو اداره ما جشنی برای بچه ها برگزار کردند که بچه های زیر 8 سال کارمندها می تونستند توی اون شرکت کنند . منم اسم گلبرگ رو توی جشن نوشتم ( گیسو جونم ببخشید گفتم شما اذیت میشید برای همین شمارو نیاوردم ) خلاصه  گلبرگ از صبح اومد اداره و کلی برای همه شیرین زبونی کرد و کلی هم بهش خوش گذشت از همه جالب تر اینکه به حرف همکارها خیلی خوب گوش می کرد  مثلا وقتی به بچه ها کادو دادند ازشون خواستند توی خونه کادو ها رو باز کنند . توی ماشین به گلبرگ گفتم کادوتو باز کن ببینم چی بهت دادند . گفت نه خاله گفته توی خونه باز کنیم و باز هم نکرد تا رسیدیم خونه 

البته جند نفر از بچه های مرکز DICهم به جشن دعوت شده بودند. 

اینم چند تا عکس از روز برگزاری جشن :

پسندها (1)

نظرات (13)

مامان علی اکبر
13 آبان 91 19:10
سلام عیدتون مبارک
مامان محمد و ساقی
18 آبان 91 20:26
مبارک باشه عزیزم
مامان دانیال
23 آبان 91 0:32
سلام گلم انشااله همیشه جشن و شادی باشه و شما هم کادو بگیرید .به ما هم سربزنید .کوچولوهاتونو ببوسید .بوووووسسس
مامان یسنا
25 آبان 91 0:51
سلام کادوی نازنینم مبارکش باشه ایشالله حالا توش چی بود بووووووووووس واسه دوتاگلتون
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 12:35
سلام مامانی چرا پست نمیذارین از بچه ها.
مامان یسنا
29 دی 91 15:50
سلام عزیزم کجایید پس
ماماني كسرا
23 بهمن 91 2:55
انشالله هميشه به شادي
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 20:28
چرا دیگه نمیاین؟
م(خط خطی خوانا)
16 اسفند 91 19:03
دخترای نازی دارید خدا حفظشون کنه
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:17
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
مامان مشکات
29 اسفند 91 0:27
سوسن باوزت میشه امشب خیلی اتفاقی تو وبگردی هام سایت تو رو پیدا کردم؟!!!!
من خیلی دلم می خواد رابطمون ادامه داشته باشه . . . من یه دختر 11 ماهه دارم و اینم آدرس وبش هست اگه بهم سر بزنی خیلی خوشحالم میکنی . . .
باااااااااااااورم نمیشه - دلتنگتم
مریم دوست دبیرستانی تو


سلام عزیزم خوبی ؟ منم خیلی دلم برات تنگ شده . من الان دو نا کوچولو دارم و حسابی خودمو در گیر کردم . خیلی دوست دارم ببینمت بوووووووووووووووس
مامان مشکات
29 اسفند 91 22:58
سوسن جون سلام - اکثر مطالب وبت را خوندم - به سایت ://funphotobox.com هم سر زدم عالی بود - دلم برات تنگه - دوست دارم به وبم بیای - راستی گلبرگ چقد شبیه پری هست . خدا حفظش کنه -سال نو مبااااااااااارک


کو آدرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 12:55
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود
مرسی از همراهی شما.
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



حتما عزیزممممممممممم