گلبرگ گلبرگ ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

گلبرگ و گیسو

روز پدر نزدیک است...............

1391/2/31 22:56
نویسنده : مامان و بابا
782 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگ روز مادر حرفی به باباش زد که من که خودم جا خوردم . شاید فکر کنید من توی دهنش گداشتم اما به والله که چنین نبود . روز مادر گلبرگ کمی صبر کرد وقتی دید یایاش به من چیزی کادو نمیده گفت: بابا امروز شنبه روز مادره برو خیابون واسه مامان یه چیری بخر دیگه.... من که خودم موندم ....

اما چند روز دیگه روز پدره .... 

می خوام از همین جا از طرف گلبرگ و گیسو روز پدر رو به باباشون تبریک یگم ان شاالله سایه اش همیشه بالای سر دخمل گلی هاش باشه 

 

 

"باباجون پیشاپیش روزت مبارک "

 

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . .

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فاطمه گلی
1 خرداد 91 0:01
سلامخدا گلبرگ خانوم وگیو جونو براتون نگه داره ماشالله خیلی نازن می بوسمتون خاله جون